Juditnak nem volt könnyű a tévés múltat lezárni. Az ő döntése volt a váltás, mégis egy veszteség érte, amit meg kellett gyászolni. Hálás a családjának és a környezetének, hiszen támogatták abban, hogy minél előbb rátaláljon az új feladatára. Nem volt B terv, meg kellett látnia az új lehetőségeket, az új szakmát. Jól hangzik, hogy ma már sikeres abban, amivel foglalkozik, ugyanakkor kemény és olykor fájdalmas volt eljutni idáig, és elengedni a tévét. Ahogy visszaemlékszik testi jeleket kapott, hogy valami nincs rendben vele, és ő ezt komolyan vette. Szerinte fontos, hogy időben reagáljunk a jelekre, viszont pontosan tudja, hogy nehéz változtatni a megszokásokon, egy szemléleten.

Kőkemény folyamat, nem megy egyik napról a másikra. A mai társadalom mindent gyorsan akar, sok türelem kell, ahhoz, hogy képesek legyünk valamit másképp csinálni, mint ahogy azt megszoktuk. Szinten minden nap meg kell küzdeni sokféle kihívással, de ami talán a legnehezebb: legyőzni önmagunkat és ellenállóból, együttműködővé válni! Az, hogy a csokoládés fejlesztő programjainak mi a témája, a megrendelő igényeitől függ. Sikernek könyveli el, ha egy folyamat végére ügyfelei eljutnak a kitűzött célig, ha a felismeréseknek köszönhetően mertek újfajta megoldásokkal kísérletezni a különböző élethelyzetekben, és azok pozitív eredményt hoznak számukra. Judit szerint mindenkinek megvan a maga útja és a kihívások az életben. Azt, hogy hogyan küzd meg ezekkel egyebek mellett befolyásolhatja a karaktere, a szocializációja, a családi háttér. A kihívásokra azonban szükség van ahhoz, hogy jellemünk erősödjön, és egyre jobban kiismerjük önmagunkat.

Ezt is tanítani kellene már az iskolában, hiszen önmagában a lexikális tudás nem elég. Hihetetlenül fontos, hogy mikor kikerülnek a fiatalok a nagybetűs életbe, mennyire lesznek önállóak, probléma megoldóak, hogyan lesznek képesek érvényesíteni az akaratukat,hiszen sokaknak probléma egy állásinterjún „szerepelni”, vagy előadást tartani még szűk körben is. Judit úgy látja: a mai világban lehet valaki csúcs szuper a szakmájában, de ez önmagában még kevés.  Fontos a marketing, hogy minél többen tudjanak róla és a tevékenységéről, naponta tenni kell azért, hogy talpon maradhasson.

Arra a kérdésre, hogy mit szólna, ha most kapna egy ajánlatot valamelyik televíziótól, azt válaszolta: „attól függ, hogy mi lenne a feladat. Van, amit szívesen végeznék, de mára megtanultam nemet is mondani. Televíziót ritkán néz, igyekszik minél több időt tölteni 9 éves lányával, aki imádja az állatokat és a tervek szerint pár év múlva lehet egy kutyája,  ha már felelősen tud róla gondoskodni…